~ Kengkawan ~

Thursday 26 July 2012

Cik Atynn ^_^

Salam, 

Readers...apa khabar semua?? sihat?? Hendaknya semuanya sihat Walafiat lah yee...huhuhuhu

sorrylah...aku dah lame tak update blog sebab busy giler dengan quiz and test kat uitm nie... bagi peminat blog aku janganlah merajuk okey...haha *blog kau ade peminat kee?? perasan... puiii :p*

okay, lupakan drama diatas !

okey...aku nak bagi tahu something niee... mungkin akan memeranjatkan korang yang baca entry nie lah... nanti bila aku cakap, korang jangan terkejut taw... sebenarnya aku nak bagi tau mulai dari entry nie aku nak.............*lagu suspen berkumandang*...

aku nak tukar panggilan 'aku' kepadaaa 'CIK ATYNN'...hehehehe...suspen takkk?? okee, tutup mulut tuu mak jemahh ~~ lalat masuk kangg...

mungkin ada certain yang cakap "tak kesah punn~~" tangan dibahu, mata ke atas... :3 *jeles lettewww *

okeyh, mesti ade yang tertanya2 kenapa tetibe je aku nak tukar nama pangilan nie kan... entah, waktu aku tengah berbuka puasa tadi tetiba aku terfikir pasal bende nie...

 tapi aku suke coz die macam lebih berbudi bahasa, sopan gitewww uollss...haha..*geli jekk :p* sila muntah hijau sekarang !

okey, mungkin ade yang tak suka dengan panggilan baru aku tuhh...
"tak nak..aku tak sukaaa...nama tu buruk..." *ketuk2 laptop...
STOP! kang rosak laptop tu kne beli yang baruu ~~

kalau ada yang cakap tak sesuai, aku akan jawab....
ADA AKU KESAH !!!

okey, dengan ini aku merasmikan aku menggelar diri aku 'Cik Atynn'...*wink2 (n_~)*
ecehh, macam VVIP pulak...*VVIP syok sendiri !!*


okay lah...itu je yang cik atynn nak bagi tau...*takde motif senanye* haha..

p/s: gatal bebeno nak men tuko2 name !! :p
salam...

No comments:

Post a Comment