~ Kengkawan ~

Tuesday 3 July 2012

They Are Beautiful ♥ ♥ ♥

Salam, 
hye readers....

Entry kali nie rase2 teringin lak nak tulis something... Sejak aku duduk dekat UiTM Kuala Pilah nie macam2 pengalaman yang aku dapat... But, yang paling bestt sangat2 aku dapat ramai kawan... Macam2 course... Macam2 gelagat... Macam2 perangai... Kadang2 pening kepala aku dengan diorang nie... TAPI mereka sangat Bestt + Awesomee!

*Dah nak dekat setahun lebih baru nak buat post pasal mereka?? * Suara Sumbang !
*Diamlah kau Peahhh......=,=!* sambil garu2 kepala...

Ok, berbalik pada tajuk sebenar kita hari nie...*winkwink*
Firstly aku nak kenalkan adik-beradik aku...
Dari KOMANDER N9 INTAKE 4...





We are EQUINE SQUAD !!

wow! they are beautiful... :D

Kak Elfira...beautiful *baju itam*

Yeahh,, we are the familyy...XOXO

OPSS,,i love this picture...gorgeous!! ohh, siswa pun cantik jugakk~~ngeeee (~,~!)

okeh, aku paham coz gmbar aku yang banyak menyelit kan...haha...maaf laa, muke aku memang muke selit menyelit pun bile ambil gambar....kahkahkah!!

MY GORGEOUS ROOMATE...
Nie lah kawan aku dari semester 1...Dulu waktu part 1 and 2 dia roomate aku...and berkawan sampai sekarang...Alhamdulillah... :D

menungkan abang kau keee??? kihkihkihh :p

Syuee.... Ala2 ayu gitewww !!! hahaha


Owhh, tidak lupa juga kepada yang bukan bersama ku disini...
MY GORGEOUS FRIEND... 
We're friend since kami tadikaa... :D
*see, aku tak pernah forget ko taww* haha :)

Fatin Z..Comel kann?? *Ohh, she was TAKEN!*

ANDDD...
MY FAMILY...I LOVE YOUU ♥♥♥

BEAUTIFUL LADY IN MY HEART...My Beautiful MOM..!
*baju hijau* and grandmother *cermin mata*

My beautiful siblings *dak gemok diapit oleh twins*

P/S: you all so gorgeous !! hehe...iloveyouall...SARANG HAE YO~~ ;D
Maaf, tiada entry untuk KEKACAKAN SISWA...huhuhuhu :P


No comments:

Post a Comment