~ Kengkawan ~

Monday 8 October 2012

Contest Blog Siapa Yang Kawaii Tu?

Salam,

Kali nie jom kita join contest dari Kawaiidyshastudio.


Sebelum tu, saya nie jenis yang suka something yang simple but nice mata memandang :) Dan blog saya nie jenis yang simple je. Dan yang paling penting blog saya ada bercirikan cartoon muslimah yang CUTE SANGAT. *Ok, dah mula nak puji blog sendiri -.-* HAHA. Tengoklah kiri dan kanan blog nie. Ada dua cartoon muslimah yang akan menjemput anda bila anda masuk ke blog nie :D

Jika dilihat blog saya nie mungkin macam menggunakan blogskin. YEKE? *Perasan je lebih :p* Oh, tidakk ~~ Saya just gunakan template je. Saya ak reti lah nak guna blogskin. Tak reti pakai, tak retiii. Apa lagi ekh? Abaikan je lah.

Jom ramai-ramai join contest nie. Hadiah dia menarik sangat dan saya harap saya salah seorang dari pemenang tu. HEEE ^_^v *Tak malu -..-*

Cik atynn akan tag:
http://jderella.blogspot.com/
http://fifiesazuki.blogspot.com/


kriteria pemilihan:

  • hadiah tempat pertama, kedua, ketiga  dan keempat berdasarkan:
  1. kreativiti dan  mempunyai identiti sendiri.
  2. dan akan diadili dengan seadilnya oleh juri professional

HADIAH-HADIAH


  •  bookmark by ccidollylicious
  • 2 set  barangan kosmetik jenama silky girl
  • 1x tony lip tiny tint
  • 1x frame (8"x10") with doodle pix 
  •  2x mini notebook
  • 4x sticker by kawaiidysha
  •  4x bookmark by kawaiidysha
  •  4xbrooch reben
  •  1x charcoal mask
  • 2x face mask by sasa
  • 1x tudung bawal duo tone (color random)
  • 1x pashmina ( color random )
  • 1x tudung bawal bercorak (random)



sponsor by dysha &cci

*HADIAH AKAN DIUPDATE DARI SEMASA KE SEMASA

1 OKTOBER 2012 HINGGA 1 NOVEMBER 2012


3 comments:

  1. Singgah Sini..
    Jemput ke blog :D
    http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/10/contest-blog-siapa-yang-kawaii-tu.html

    ReplyDelete
  2. singgah sini,,salam blogger ^^

    http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/10/contest-blog-siapa-yang-kawaii-tu.html

    ReplyDelete