~ Kengkawan ~

Thursday 21 March 2013

Keputusan SPM 2012 Dah Keluar

Assalamualaikum ~


Ha, kepada adik2 yang dah menduduki SPM pada tahun 2013 cik atynn (akak) ucapkan tahniah kepada adik2 semua. Apa pun keputusan yang kita dapat kita haruslah bersyukur. Kalau dapat result yang tak mencapai target janganlah kita kecewa. Usaha lagi ye.
SPM hanyalah penyenang masa hadapan dan BUKAN penentu kejayaan pada masa akan datang. Result yang awak awak dapat tu sebenarnya cerminan kepada diri sendiri atas effort yang diberi. Jangan sedih atau gembira selamanya dengan keputusan yang diterima. Cukup sekadar bersyukur ke hadrat Ilahi atas apa yang diperoleh. Remember, semua ada hikmah. just proceed with your next step of life wahai adik adik sayang. Kepada yang cemerlang, tahniah. kepada yang kurang cemerlang dan hanya biasa biasa sahaja, sila bertenang dan positif. Trust me, Allah sebaik baik perancang dan penentu. 

*Copycat dari FB my Friend, Ain BZ* 

Nota Hati : Teringat waktu amek result SPM dulu. dapat taw je result terus meloncat2 macam beruk -.- Happy sangat sebab memang tak jangka akan dapat 4A sebab bukan blajar sangat pun. Banyak cakap je lebih -.-. Alhamdulillah dan rasa bersyukur sangat waktu tu :') *tetiba rasa rindu pulak dekat skolah :(*


Thanks for reading ^_~

1 comment:

  1. Tringat gk zaman muda2 dlu.. Tp xda la smpai meloncat2 cam beruk time amik rezut. haha :D

    ReplyDelete