~ Kengkawan ~

Sunday 14 July 2013

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

Assalamualaikum,


Alhamulillah, syukur ke hadrat Allah s.w.t kerana cik atynn masih hidup dan masih bernafas dibumiNya. Dan Allah masih memberi cik atynn peluang untuk beribadah kepadaNya :) Hari nie InsyaAllah, akan masuk ramadhan yang ke-5. Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk bertemu ramadhan kali ini. Terima Kasih Ya Allah :')

So, masih belum terlambat rasanya untuk cik atynn mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK ^_^ Harap korang memaafkan segala salah dan silap cik atynn. Dan semoga ramahan kali ini lebih bermakna dan kita dapat meningkatkan ibadah kita kepada Allah s.w.t. Rebutlah peluang kali ini. Kita sendiri tidak tahu adakah ini ramadhan terakhir kita ? Harap kita dapat berjumpa lagi ramadhan pada tahun hadapan. Allahuakbar :')

seperti yang korang lihat, blog cik atynn dah lama berhabuk tak update kan. Maafkan cik atynn. Sem nie I am very busy. Busy dengan assignment, test, quiz and sekarang cik atynn tengah nak menyiapkan blog lagi satu sebab minggu depan cik atynn dah nak kena present. So, bila dah busy dengan blog lagi satu tu, blog yang terchenta nie mula lah terabai kan. Walaupun blog lagi satu tu tak kekal lama tapi demi markah, sanggup tinggalkan sebentar blog yang terchenta nie. Nak blogwalking pun dah macam takde masa. Sobsss :'( (sastera sangat makcik atynn -.-)

Okay, tu je nak tulis sebenarnya. Nak update setiap masa pun susah idea nak keluarkan. So, cik atynn update lah sekali sekala bila cik atynn free. Anyway, selamat berpuasa. ^_^ Gandakan amalan di bulan puasa ini. Semoga ibadah kita iterima oleh Allah s.w.t. Jangan ponteng puasa taw. hikhiks :)

Nota Hati : Nak balik rumah sambut ramadhan dengan family. Tapi tak dan sebab kerja banyak sangat. Sobss :'(



Thanks for reading ^_^

No comments:

Post a Comment