~ Kengkawan ~

Tuesday 10 July 2012

'PRANK' Najwa Ghafar :p

Salam, 

Hye readers, 
Hari nie aku nak cerita sikit... Tentang seorang budak nie kena prank dengan housemate die sendiri...


 Opppssss, lupa pulak nak cakap... hari nie 10.7.2012 bersamaan hari selasa adalah BIRTHDAY GIRL iaitu NAJWA GHAFAR... Our Housemate at UiTM Kuala Pilah.... Hooreyyy!!!

Keyh, kat dalam rumah nie ade 8 orang member... Fatin Syahirah, Kimah, Que, Mira, Syue, Ain and last skali AKU !!!! *tepuk2 tangan*

Hari nie aku nak cerita tentang kami *Housemate* kenakan NAJWA LATIF.... Eh, salah2...*geleng kepala*.... NAJWA GHAFAR !! Our housemate...hewhewhew~~

comey kann?? cam model potato chips..hahaha


Haa, Nie lah orangnye...Comey kan?? Gelak die pun comel jeee...choiii !! haha

Ok, begini ceritanyaa... Tadi kol 12 wawa balik...Then aku and budak rumah dah pakat nak kenakan die...Aku bagi plan baik punya nak buat die menangiss... So, kol 10 malam die ade perjumpaan budak ladang... aku yang baru balik dari beli KFC tok birthday die pun pakat2 dengan housemate semua nak kenakan diee...so, aku pakat dengan roomate die nak amek notebook kesayangan diee...satu cara nak buat die menangis...hahaha... aku pun amek lahh notebook die...cara bagaimana?? adalah, rahsiaa !!

then, kiteorang semua sorokkan hadiah, KFC and yang paling penting notebook die kat rumah orang sebelah...kebetulan pulak rumah sebelah nie kawan baik kepada Fatin Syahirah, Eja... 

so, bila wawa nie balik dari ladang dlm kol 12... kite orang pun buat tak tahu jee....buat macam takde bende yang berlaku...sampai satu mase die mula bising2, kelam kabut coz notebook die hilang...aku and housemate semua dah mulakan lakonan kamii... ade yang tak tahan berlakon pergi sorok then gelak berdekah-dekah...ade yang sampai keluar rumah...aku pun same...pergi bantai gelak kat bilik ampaian...hahaha....tapi yang peliknya, wawa nie boleh pulak tak perasan yang kiteorang de tergelak waktu berlakon tu...kahkahah

then, kite orang pun cakap lah yang buat laporan kat ketua blok lah...apalah...macam2 idea yang merepek keluar...ade pencuri masuk lah...time2 berlakon tu die langsung tak sedar kiteorang de main2...sebok risau pasal notebook die...KESIAN~~ Then, sampai satu masa aku cakap kat certain budak housemate pergi amek barang kat rumah sebelah... Hadiah, KFC and notebook die...aku dah siap sedia pegang bedak...nak baling tepung and telur tak boleh coz dalam rumah kann -,-

so, bila dah sampai masa yang sesuai and aku tengok die cam dah mula nak menangis...kiteorang pun masuk bilik die...sambil nyanyikan lagu happy birthday... and bagi die hadiah and notebook die...die bukan ketawa, malah makin terok nangis...aku pulak sebok tabur bedak atas kepala diee... habis putih kepala die...dah macam nenek2 dah...hahaha...die tak expect pun yang kiteorang akan buat kejutan camtu sekali...hahahaha...wawa menangis for the first time at UITM Kuala Pilah Beting...hohohoho...seronok tengok die nangis... :"(

so, lepas tu kami makan sama2 and borak sama2...first time satu rumah makan bersama2 di RUANG TAMU ini...walaupun kecil..haha...Owh, maaf lah...aku tak dapat nak letak gambar sebab gambar yang aku ambil bersama mereka and birthday girl tidak menutup aurat...so, tak dapat nak masukkan...huhu...

pape pun to NAJWA GHAFAR wee all housemate ingin mengucapkan HAPPY BIRTHDAY to you... semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...jangan nakal2 yeee !! haha

p/s : ingat lah memori terindah anda di semester satu nie yee NAJWA GHAFAR.... wee LOVE you WAWA...♥♥♥ *toinktoink*
Owhh, lupe nak cakap...sorry coz amek gambar wawa dekat muka buku... :D

No comments:

Post a Comment